Wydział Pozyskiwania Środków Unijnych i Promocji Gminy (PR)


Wydziałem kieruje Edward Fedko
tel. 68 385 11 05

Do zadań Wydziału Pozyskiwania Środków Unijnych i Promocji Gminy (PR) należy

w szczególności:

  1. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków Unii Europejskiej oraz innych dokumentów (np.: umowy, harmonogramy, sprawozdania),
  2. prowadzenie ewidencji projektów gminnych współfinansowanych ze środków UE,
  3. współdziałanie z miastami partnerskimi w zakresie realizacji wspólnych projektów UE,
  4. monitoring wszystkich przedsięwzięć finansowanych przez gminę przy udziale środków pochodzących z UE,
  5.  
  6. informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania środków na zadania realizowane w ramach ich działalności,
  7. informowanie mieszkańców gminy, w tym przedsiębiorców i rolników, o możliwościach skorzystania ze środków unijnych i innych zewnętrznych środków wsparcia
  8. prowadzenie punktu obsługi przedsiębiorców poprzez:
  • zadań związanych ze wspieraniem przedsiębiorczości,
  • tworzenie programu wspierania przedsiębiorczości,
  • tworzenie ofert dla przedsiębiorców początkujących i już działających na terenie gminy,
  • podejmowanie działań dla pozyskania nowych inwestorów,
  • realizację organizowanie cyklicznych spotkań z przedsiębiorcami,
  • tworzenie propozycji gminnych aktów prawnych korzystnych dla przedsiębiorców,
  • podejmowanie skutecznych działań promocji zapisów dotyczących przedsiębiorców
    w strategiach, programach, planach i innych dokumentach gminnych,
    1. planowanie i wdrażanie do realizacji przedsięwzięć związanych z promocją Gminy Sulechów oraz współdziałanie z innymi podmiotami w ich organizacji,
    2. inicjowanie i koordynowanie zadań w zakresie publikacji oraz wydawnictw promocyjnych,
    3. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji Gminy Sulechów,
    4. koordynowanie działań dotyczących przygotowywania materiałów promocyjnych,
    5. utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu,
    6. koordynowanie przygotowania materiałów do informatorów przygotowywanych
      i opracowywanych przez wydawnictwa zewnętrzne,
    7. prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z przystępowaniem i uczestnictwem Gminy Sulechów w stowarzyszeniach, związkach gmin,
    8. realizacja oraz weryfikacja realizacji Programów Rozwoju Wsi,
    9. prowadzenie dokumentacji oraz spraw dotyczących współpracy ze społecznościami lokalnymi
      i regionalnymi innych państw,
    10. współdziałanie z dyrektorami instytucji kultury, których organizatorem jest gmina, w zakresie współpracy zagranicznej gminy,
    11. prezentowanie na stronie internetowej gminy i innych portalach internetowych ofert inwestycyjnych gminy,
    12. koordynowanie i nadzór nad aktualnością informacji umieszczanych na stronie internetowej gminy przez pracowników urzędu,
    13. kompleksowa obsługa Infokiosku w zakresie informacji wydziału, umieszczanie informacji urzędu
      w infokiosku oraz wykonywanie czynności koordynatora i sprawowanie nadzoru nad aktualnością informacji umieszczanych w infokiosku,

22) sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy,

23) redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania wydziału,

24) realizacja zadań obronnych wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy.

Informacja wytworzona przez:
Danuta Jurzak , w dniu:  11‑06‑2007 12:14:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Robert Bodnar
email: R.Bodnar@sulechow.pl tel.:informatyk: 68 385 11 42, fax: do urzędu: 68 385 46 86
, w dniu:  11‑06‑2007 12:14:00
Data ostatniej aktualizacji:
29‑03‑2019 13:00:53
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie