2008


Obwieszczenie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla budowy linii kablowej SN-15 kV

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Obwieszczenie Burmistrza Sulechowa o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w obrębie Kruszyna oraz Obłotne

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o konkursie w zakresie porządku publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Działając na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 z późn. zm.)



Burmistrz Sulechowa

ogłasza:



otwarty konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Sulechów w roku 2008 przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie:



PORZĄDKU PUBLICZNEGO ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM SPOŁECZNYM



Zadanie 1:

organizacja warsztatów profilaktyczno-wychowawczych w formie obozów lub kolonii dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z Gminy Sulechów

Wysokość środków przeznaczonych na dotację: 25.000 zł





Zadanie 2:

realizacja warsztatów edukacyjno-profilaktycznych z konkursem z zakresu profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży Gminy Sulechów

Wysokość środków przeznaczonych na dotację: 6.000zł.





Zadanie 3:

wsparcie realizacji programu edukacyjno-profilaktycznego dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych Gminy Sulechów realizowanego przez organizacje i związki wyznaniowe

Wysokość środków przeznaczonych na dotację: 6.000zł.





Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego , określone w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.



Szczegółowe informacje, tekst ogłoszeń poszczególnych zadań oraz druki ofert dostępne są na stronie internetowej Gminy Sulechów: www.bip.sulechow.pl. lub w Urzędzie Miejskim Sulechowie, Pl. Ratuszowy 6, pok. 213,

tel.068 385 87 00.



Pisemne oferty zgodne z wzorem określonym w rozporządzeniu ministra pracy i polityki społecznej z 27 grudnia 2005r należy składać do 14 maja 2008 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Miejskim w Sulechowie, Pl. Ratuszowy 6, pok. 213













Działając na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 z późn. zm.)



Burmistrz Sulechowa

ogłasza:



otwarty konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Sulechów w roku 2008 przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie:



PORZĄDKU PUBLICZNEGO ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM SPOŁECZNYM



I Rodzaj i formy realizacji zadania:

organizacja warsztatów profilaktyczno-wychowawczych w formie obozów lub kolonii dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z Gminy Sulechów.



  1. Zadanie, o którym mowa wyżej jest realizowane w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  2. Warsztaty powinny być skierowane do dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych (dotkniętych problemami uzależnień) z uwzględnieniem specyficznych problemów wychowawczych.
  3. Realizacja warsztatów powinna opierać się na programie profilaktyczno-wychowawczym realizowanym przez osoby posiadające ukończone szkolenie z zakresu profilaktyki uzależnień, socjoterapii lub równorzędne potwierdzone świadectwem dołączonym do oferty.
  4. W realizacji warsztatów należy uwzględnić następujące formy: zajęcia warsztatowe z zakresu socjoterapii, zajęcia integracyjne, zajęcia edukacyjne z zakresu profilaktyki uzależnień oraz zajęcia rekreacyjno-krajoznawcze i sportowe.
  5. Warsztaty powinny być zrealizowane dla 50 dzieci uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych skierowanych przez Gminę Sulechów i trwać co najmniej 10 dni.
  6. Warsztaty powinny być zrealizowane w formie obozu lub kolonii na terenie Polski, w odległości nie większej niż 50 km od Sulechowa, z uwagi na możliwość kontaktów rodziców z dziećmi, które pochodzą z rodzin mniej zamożnych oraz ewentualne odwożenie dzieci do domów.
  7. Oferent winien być uprawnionym do prowadzenia działalności określonej zadaniem, dysponować odpowiednią bazą noclegową i żywieniową zatwierdzoną przez Kuratorium Oświaty zapewniająca zakwaterowanie zakładanej liczby uczestników, a także winien zapewnić warunki sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się zorganizowanie warsztatów w 2 turnusach.
  8. Oferent winien dysponować kadrą o kwalifikacjach gwarantujących prawidłowe wykonanie zadania potwierdzonych świadectwami, które należy dołączyć do oferty.
  9. Oferent zobowiązany jest do:

- dowiezienia uczestników z Sulechowa na miejsce realizacji warsztatów i z powrotem,

- przekazania Gminie Sulechów szczegółowego harmonogramu działań organizacyjnych przynajmniej na 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wypoczynku,

- zapewnienia ubezpieczenia wszystkim uczestnikom warsztatów.



  1. Opłata za udział w kolonii/obozie na rzecz organizatora nie może przekroczyć 20 zł.
  2. W przypadku wyboru oferty, realizacja zadania nastąpi w trybie powierzenia wykonania zadania lub wspierania wykonania zadania.



II Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w roku 2008.

1. Na realizację zadania w roku 2008 planuje się przeznaczyć kwotę w wysokości 25.000 zł.

2. Kwota ta może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia, że zadanie można zrealizować mniejszym kosztem lub gdy złożone oferty nie uzyskają akceptacji Burmistrza Sulechowa lub zaistnieje konieczność zmniejszenia budżetu w części przeznaczonej na realizację zadania z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w dniu ogłaszania konkursu.

3. Kwota ta może zostać podzielona w przypadku powierzenia realizacji zadania kilku równoważnym oferentom.



III Zasady przyznawania dotacji/ zlecenia wykonania zadania.



  1. Zlecenie zadania i udzielanie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów art. 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2003r., Nr 96, poz.873 z późn. zm.).
  2. Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.
  3. Burmistrz Sulechowa może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych lub zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
  4. W przypadku wyboru ofert do realizacji w formie wspierania realizacji zadania, kwota dofinansowania ze strony Gminy Sulechów nie może przekroczyć 80% rzeczywistych kosztów.
  5. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawarta pomiędzy oferentem a Gminą Sulechów



IV Termin i warunki realizacji zadania.



  1. Zadanie winno być zrealizowane w okresie od 30 czerwca 2008r do 31 sierpnia 2008r. z zastrzeżeniem, że szczegółowe terminy realizacji zadań określone zostaną w umowie.
  2. Zadanie winno być zrealizowane z najwyższą starannością zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.
  3. Zadanie winno być wykonane dla zakładanej liczby dzieci.



V Termin składania ofert.



  1. W konkursie mogą brać udział podmioty określone w art. 11, ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 z późn. zm.).
  2. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu konkursowym, składają pisemne oferty realizacji zadania wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. z 2003 roku, Nr 193, poz. 1891).
  3. Oferty muszą być podpisane i opieczętowane przez oferenta.
  4. Do oferty należy dołączyć:

1) aktualny odpis z rejestru (ważny do 3 miesięcy od daty wystawienia);

2) aktualny statut wskazujący na zakres działalności podmiotu oraz organy uprawnione do reprezentacji(pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji lub podmiotu);

3) sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok(nie dotyczy organizacji nowopowstałych);

4) zaświadczenie /oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach podatku oraz składek na ubezpieczenie społeczne w ZUS;

5) oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej w rozumieniu art.9 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w odniesieniu do zadania publicznego będącego przedmiotem oferty.

6) umowę partnerską lub oświadczenie partnerskie w przypadku wskazania partnera.



  1. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Sulechowie, Plac Ratuszowy 6, pokój 213 w terminie do 14 maja 2008 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
  2. Druk oferty realizacji zadania publicznego można pobrać ze strony internetowej Gminy Sulechów: www.bip.sulechow.pl.w dziale "Inne informacje" podkategoria "Ogłoszenia" oraz w. Urzędzie Miejskim w Sulechowie, Plac Ratuszowy 6, pokój 213
  3. Oferty złożone na innych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.





VI Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert.



  1. Oceny ofert dokona komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Sulechowa, biorąc pod uwagę następujące kryteria:

1) wartość merytoryczną i walory promocyjne projektu (celowość oferty, zakres rzeczowy, zasięg, zgodność z niniejszym ogłoszeniem);

2) koszt realizacji projektu, w tym rodzaj i celowość planowanych kosztów;

3) wysokość wkładu własnych środków finansowych oraz oczekiwanej od Gminy dotacji;

4) doświadczenie oferenta w realizacji przedsięwzięć o podobnym charakterze i rozmiarze oraz doświadczenie z dotychczasowej współpracy z Gminą Sulechów;

5) możliwość realizacji zadania przez oferenta, w tym posiadanie zasobów kadrowych i rzeczowych;

  1. Po zapoznaniu się z treścią ofert, Komisja konkursowa przedstawia swoją propozycję wysokości dotacji na realizację zadania, w terminie 7 dni od końcowego terminu składania ofert.
  2. Ocena Komisji wraz z propozycją wysokości dotacji jest przekazywana Burmistrzowi Sulechowa, który podejmuje ostateczną decyzję w tej sprawie.





VII Wysokość środków przeznaczonych w roku 2007 na realizację zadań tego samego rodzaju co będące przedmiotem niniejszego konkursu, z uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym.

Na realizację zadań tego samego rodzaju z zakresu krajoznawstwa oraz wypoczynku dzieci i młodzieży w roku 2007 Gmina wydatkowała kwotę 40.000 zł



VIII Postanowienia końcowe.



Dotowany podmiot, zobowiązany będzie do:

1) wyodrębnienia rachunku bankowego przeznaczonego wyłącznie do operacji związanych z realizacją zadania;

2) wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy;

3) dostarczenia na wezwanie właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Miejskiego oryginałów dokumentów (faktur, rachunków) oraz dokumentacji, o której mowa wyżej, celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej, która nie ogranicza prawa Gminy do kontroli całości realizowanego zadania pod względem finansowym i merytorycznym;

4) dostarczenia do Pełnomocnika Burmistrza do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywaniu Problemów Alkoholowych syntetycznej informacji o realizacji zadania w celu umieszczenia jej na stronie internetowej Urzędu.



  1. Wyniki konkursu przedstawione zostaną na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sulechowie oraz zostaną opublikowane na stronie internetowej Gminy Sulechów: www.bip.sulechow.pl









BURMISTRZ SULECHOWA



/-/ Ignacy Odważny































Działając na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 z późn. zm.)



Burmistrz Sulechowa

ogłasza:



otwarty konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Sulechów w roku 2008 przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie:



PORZĄDKU PUBLICZNEGO I BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO

ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM

I Rodzaji formy realizacji zadania;

realizacja warsztatów edukacyjno-profilaktycznych z konkursem z zakresu profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży Gminy Sulechów.



  1. Zadanie, o którym mowa wyżej jest realizowane w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii i ma na celu poszerzenie świadomości i wiedzy uczestników na temat zagrożeń związanych z uzależnieniami.
  2. Program warsztatów powinien zawierać treści dotyczące profilaktyki uzależnień skierowane do dzieci i młodzieży i dostosowane do poziomu intelektualnego odbiorców.
  3. Warsztaty powinny być zorganizowane dla grupy co najmniej 80 osób-uczniów szkół podstawowych.
  4. Warsztaty odbywać się będą na terenie wskazanych przez Gminę Sulechów placówek oświatowych w porozumieniu z dyrektorami tych placówek.
  5. W ramach warsztatów wykonawca zadania zobowiązany jest do zorganizowania konkursu z zakresu profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży.
  6. Oferent winien być uprawnionym do prowadzenia działalności określonej zadaniem oraz dysponować kadrą o kwalifikacjach gwarantujących wykonanie zadania potwierdzonych świadectwami ukończenia szkolenia z zakresu profilaktyki uzależnień lub równorzędnych.
  7. W przypadku wyboru oferty, realizacja zadania nastąpi w trybie powierzenia wykonania zadania lub wspierania wykonania zadania.



II Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w roku 2008.



1. Na realizację zadania w roku 2008 planuje się przeznaczyć kwotę w wysokości 6.000 zł.

2. Kwota ta może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia, że zadanie można zrealizować mniejszym kosztem lub gdy złożone oferty nie uzyskają akceptacji Burmistrza Sulechowa lub zaistnieje konieczność zmniejszenia budżetu w części przeznaczonej na realizację zadania z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w dniu ogłaszania konkursu.



III Zasady przyznawania dotacji/ zlecenia wykonania zadania.



  1. Zlecenie zadania i udzielanie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów art. 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2003 r, Nr 96, poz.873 z późn. zm.).
  2. Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.
  3. Burmistrz Sulechowa może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych lub zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
  4. W przypadku wyboru ofert do realizacji w formie wspierania realizacji zadania, kwota dofinansowania ze strony Gminy Sulechów nie może przekroczyć 80% rzeczywistych kosztów.
  5. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawarta pomiędzy oferentem a Gminą Sulechów.



IV Termin i warunki realizacji zadania.



  1. Zadanie winno być zrealizowane w roku 2008 w okresie od 25 maja do 15 grudnia z zastrzeżeniem, że szczegółowe terminy realizacji zadań określone zostaną w umowie.
  2. Zadanie winno być zrealizowane z najwyższą starannością zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.
  3. Zadanie winno być wykonane dla zakładanej liczby dzieci.



V Termin składania ofert.



  1. W konkursie mogą brać udział podmioty określone w art. 11, ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

(Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 z późn. zm.).

  1. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu konkursowym, składają pisemne oferty realizacji zadania wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. z 2003 roku, Nr 193, poz. 1891).
  2. Oferty muszą być podpisane i opieczętowane przez oferenta.
  3. Do oferty należy dołączyć:

1) aktualny odpis z rejestru (ważny do 3 miesięcy od daty wystawienia);

2) aktualny statut wskazujący na zakres działalności podmiotu oraz organy uprawnione do reprezentacji(pełnomocnictwo d składania oświadczeń woli w imieniu organizacji lub podmiotu);

3) sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok(nie dotyczy organizacji nowopowstałych);

4) zaświadczenie /oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach podatku oraz składek na ubezpieczenie społeczne w ZUS;

5) oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej w rozumieniu art.9 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w odniesieniu do zadania publicznego będącego przedmiotem oferty.

6) umowę partnerską lub oświadczenie partnerskie w przypadku wskazania partnera.

  1. .Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Sulechowie, Plac Ratuszowy 6, pokój 213 w terminie do 14 maja 2008 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
  2. Druk oferty realizacji zadania publicznego można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Sulechowie www.bip.sulecho.pl w dziale "Inne informacje" podkategoria "Ogłoszenia" oraz w Urzędzie Miejskim w Sulechowie, Plac Ratuszowy 6, pokój 213.
  3. Oferty złożone na innych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.



VI Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert.



1. Oceny ofert dokona komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Sulechowa, biorąc pod uwagę następujące kryteria"

1) wartość merytoryczną i walory promocyjne projektu (celowość oferty, zakres rzeczowy, zasięg, zgodność z niniejszym ogłoszeniem);

2) koszt realizacji projektu, w tym rodzaj i celowość planowanych kosztów;

3) wysokość wkładu własnych środków finansowych oraz oczekiwanej od Gminy dotacji;

4) doświadczenie oferenta w realizacji przedsięwzięć o podobnym charakterze i rozmiarze oraz doświadczenie z dotychczasowej współpracy z Gminą Sulechów;

5) możliwość realizacji zadania przez oferenta, w tym posiadanie zasobów kadrowych i rzeczowych;

2. Po zapoznaniu się z treścią ofert, Komisja konkursowa przedstawia swoją propozycję wysokości dotacji na realizację zadania, w terminie 7 dni od terminu końcowego składania ofert.

  1. Ocena Komisji wraz z propozycją wysokości dotacji jest przekazywana Burmistrzowi Sulechowa, który podejmuje ostateczną decyzję w tej sprawie.



VII W roku 2007 Gmina Sulechów przeznaczyła na realizację zadań tego samego rodzaju 6.000 zł.



VIII Postanowienia końcowe.



Dotowany podmiot, zobowiązany będzie do:

1) wyodrębnienia rachunku bankowego przeznaczonego wyłącznie do operacji związanych z realizacją zadania;

2) wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy

3) dostarczenia na wezwanie właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Miejskiego oryginałów dokumentów (faktur, rachunków) oraz dokumentacji, o której mowa wyżej, celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej, która nie ogranicza prawa Gminy do kontroli całości realizowanego zadania pod względem finansowym i merytorycznym;

4) dostarczenia do Pełnomocnika Burmistrza do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywaniu Problemów Alkoholowych syntetycznej informacji o realizacji zadania w celu umieszczenia jej na stronie internetowej Urzędu.



  1. Wyniki konkursu przedstawione zostaną na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sulechowie oraz zostaną opublikowane na stronie internetowej Gminy Sulechów: www.bip.sulechow.pl.









BURMISTRZ SULECHOWA



/-/ Ignacy Odważny











































































Działając na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 z późn. zm.)



Burmistrz Sulechowa

ogłasza:



otwarty konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Gminy Sulechów w roku 2008 przez organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie:





PORZĄDKU PUBLICZNEGO I BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO

ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM





I Rodzaj i formy realizacji zadania:

wsparcie realizacji programu edukacyjno-profilaktycznego dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych Gminy Sulechów realizowanego przez organizacje i związki wyznaniowe.



1. Zadanie, o którym mowa wyżej jest realizowane w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii.

2. Program powinien zawierać treści z zakresu profilaktyki uzależnień skierowane do dzieci i młodzieży i dostosowane do poziomu intelektualnego odbiorców.

3. Program wakacyjny powinien obejmować uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz wychowanków świetlic socjoterapeutycznych pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych z terenu Gminy Sulechów.

4. Realizacja program edukacyjno-profilaktycznego przewidywana jest w ramach kolonii, półkolonii lub obozu organizowanego przez oferenta na terenie Polski.

5. Oferent winien być uprawnionym do prowadzenia działalności objętej zadaniem oraz dysponować kadrą o kwalifikacjach gwarantujących wykonanie zadania potwierdzonych świadectwami ukończenia szkolenia z zakresu profilaktyki uzależnień lub równorzędnych, które zostaną dołączone do oferty.

6. W przypadku wyboru oferty, realizacja zadania nastąpi w trybie powierzenia wykonania zadania lub wspierania wykonania zadania





II Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w roku 2008.



1. Na realizację zadania w roku 2008 planuje się przeznaczyć kwotę w wysokości 6.000 zł.

2. Kwota ta może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia, że zadanie można zrealizować mniejszym kosztem lub gdy złożone oferty nie uzyskają akceptacji Burmistrza Sulechowa lub zaistnieje konieczność zmniejszenia budżetu w części przeznaczonej na realizację zadania z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w dniu ogłaszania konkursu.

3. W przypadku złożenia przez oferentów kilku ofert równoważnych zastrzega się możliwość wyboru kilku ofert z podziałem środków finansowych na ten cel.







III Zasady przyznawania dotacji/ zlecenia wykonania zadania.

1. Zlecenie zadania i udzielanie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów art. 16 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2003 r, Nr 96, poz.873 z późn. zm.).

2. Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.

3. Burmistrz Sulechowa może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych lub zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.

4. W przypadku wyboru ofert do realizacji w formie wspierania realizacji zadania, kwota dofinansowania ze strony Gminy Sulechów nie może przekroczyć 80% rzeczywistych kosztów.

5. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawarta pomiędzy oferentem a Gminą Sulechów.



IV Termin i warunki realizacji zadania.



1. Zadanie winno być zrealizowane w roku 2008 w okresie od 25 czerwca do 31 sierpnia. z zastrzeżeniem, że szczegółowe terminy realizacji zadań określone zostaną w umowie.

2. Zadanie winno być zrealizowane z najwyższą starannością zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.





V Termin składania ofert.



1. W konkursie mogą brać udział podmioty określone w art. 11, ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r., Nr 96, poz. 873 z późn. zm.).

2. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu konkursowym, składają pisemne oferty realizacji zadania wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. z 2003 roku, Nr 193, poz. 1891).

3. Oferty muszą być podpisane i opieczętowane przez oferenta.

4. Do oferty należy dołączyć:

1) aktualny odpis z rejestru (ważny do 3 miesięcy od daty wystawienia);

2) aktualny statut wskazujący na zakres działalności podmiotu oraz organy uprawnione do reprezentacji(pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji lub podmiotu);

3) sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok (nie dotyczy organizacji nowopowstałych);

4) zaświadczenie /oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach podatku oraz składek na ubezpieczenie społeczne w ZUS;

5) oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej w rozumieniu art.9 ustawy działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w odniesieniu do zadania publicznego będącego przedmiotem oferty;

6) umowę partnerską lub oświadczenie partnerskie w przypadku wskazania partnera.

5. Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Sulechowie, Plac Ratuszowy 6, pokój 213 w terminie do 14 maja 2008 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).

6. Druk oferty realizacji zadania publicznego można pobrać ze strony internetowej Gminy Sulechów: www.bip.sulechow.pl. w dziale "Inne informacje" podkategoria "Ogłoszenia" oraz w Urzędzie Miejskim w Sulechowie, Plac Ratuszowy 6, pokój 213.

7. Oferty złożone na innych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.



VI Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert.



1. Oceny ofert dokona komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Sulechowa, biorąc pod uwagę następujące kryteria:

1) wartość merytoryczną i walory promocyjne projektu (celowość oferty, zakres rzeczowy, zasięg, zgodność z niniejszym ogłoszeniem);

2) koszt realizacji projektu, w tym rodzaj i celowość planowanych kosztów;

3) wysokość wkładu własnych środków finansowych oraz oczekiwanej od Gminy dotacji;

4) doświadczenie oferenta w realizacji przedsięwzięć o podobnym charakterze i rozmiarze oraz doświadczenie z dotychczasowej współpracy z Gminą Sulechów;

5) możliwość realizacji zadania przez oferenta, w tym posiadanie zasobów kadrowych i rzeczowych.

2. Po zapoznaniu się z treścią ofert, Komisja konkursowa przedstawia swoją propozycję wysokości dotacji na realizację zadania, w terminie 7 dni od końcowego terminu składania ofert.

3. Ocena Komisji wraz z propozycją wysokości dotacji jest przekazywana Burmistrzowi Sulechowa, który podejmuje ostateczną decyzję w tej sprawie.



VII W roku 2007 Gmina Sulechów przeznaczyła na realizację zadań tego samego rodzaju 6000 zł.





VIII Postanowienia końcowe.



1. Dotowany podmiot, zobowiązany będzie do:

1) wyodrębnienia rachunku bankowego przeznaczonego wyłącznie do operacji związanych z realizacją zadania;

2) wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy;

3) dostarczenia na wezwanie właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Miejskiego oryginałów dokumentów (faktur, rachunków) oraz dokumentacji, o której mowa wyżej, celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej, która nie ogranicza prawa Gminy do kontroli całości realizowanego zadania pod względem finansowym i merytorycznym;

4) dostarczenia do Pełnomocnika Burmistrza do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywaniu Problemów Alkoholowych syntetycznej informacji o realizacji zadania w celu umieszczenia jej na stronie internetowej Urzędu.

2. Wyniki konkursu przedstawione zostaną na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sulechowie oraz zostaną opublikowane na stronie internetowej Gminy Sulechów: www.bip.sulechow.pl.









BURMISTRZ SULECHOWA



/-/ Ignacy Odważny








































































Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
21KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Obwieszczenie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy linii kablowej dla zasilania Zakładu Produkcyjnego "Roltex" w Brzeziu k. Sulechowa

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")


Sulechów, 25.03.2008 r.

Nasz znak: ZP.7331-2-7/08

O B W I E S Z C Z E N I E

Zgodnie z art. 61 § 4 KPA, oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz. 717), Burmistrz Sulechowa zawiadamia o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy linii kablowej SN-15 kV od stacji S-4449 "Sulechów Kościuszki" do stacji S-4432 "Sulechów ORB" dla zasilania Zakładu Produkcyjnego "Roltex" w Brzeziu k. Sulechowa na działkach nr 270/15, 272, 280, 279, 274 obręb 1 miasta Sulechów oraz na działkach nr 89, 90/6, 90/4 obręb 2 miasta Sulechów.

Strony mogą wnosić uwagi, wnioski, dokumenty lub dowody dotyczące stanowiska w sprawie j.w. w terminie 7 dni od publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sulechowie.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
24KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
21KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
21KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 80 Numer strony: 4  5  6  7  8  
Informacja wytworzona przez:
Robert Bodnar
email: R.Bodnar@sulechow.pl tel.:informatyk: 68 385 11 42, fax: do urzędu: 68 385 46 86
, w dniu:  08‑01‑2008 15:04:25
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Robert Bodnar
email: R.Bodnar@sulechow.pl tel.:informatyk: 68 385 11 42, fax: do urzędu: 68 385 46 86
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
08‑01‑2008 15:04:25
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive