UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NA WNIOSEK
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek zainteresowanego
Gdzie przesłać wniosek:
Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać do Urzędu Miejskiego Sulechów w jeden z niżej wymienionych sposobów:
- Przesłać pocztą tradycyjną na adres:Urząd Miejski Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów;
- Złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim Sulechów (Biuro Obsługi Interesanta);
- Przesłać faksem na nr: 68 385 46 86;
- Przesłać pocztą elektroniczną na adres: um@sulechow.pl;
- Złożyć za pomocą platformy PeUP
Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej na wniosek:
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje "bez zbędnej zwłoki", nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, Urząd powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację (nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku).
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje urząd, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku.
Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w sposób lub w formie określonych we wniosku, urząd powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. W takim przypadku, jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób lub w formie wskazanych przez urząd w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Opłaty:
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny, z wyjątkiem sytuacji, gdy z udostępnieniem informacji publicznej lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku wiążą się dodatkowe koszty (wysokość opłaty odpowiada tym kosztom i ustalana jest indywidualnie dla każdego wniosku).
W takim przypadku urząd, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, powiadomi wnioskodawcę o wysokości opłaty. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek.
Tryb odwołania:
Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania o udostępnienie informacji, następują w drodze decyzji.Od decyzji o odmowie udostępnienie informacji publicznej lub decyzji o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Sulechowa w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
email: R.Bodnar@sulechow.pl tel.:informatyk: 68 385 11 42, fax: do urzędu: 68 385 46 86 , w dniu: 06‑05‑2014 14:03:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|