Wniosek lub żądanie zapewnienia dostępności
 Aby złożyć wniosek lub żądanie  zapewnienia dostępności możesz skorzystać z gotowego wzoru, który jest zamieszczony na końcu tej strony. Jeśli wolisz napisać samodzielnie pamiętaj, aby Twój wniosek lub żądanie zawierało wszystkie ważne informacje:
  - Twoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
  - Rodzaj bariery (jeśli to możliwe - opisz krótko problem lub wstaw link
 z materiałem, który jest niedostępny cyfrowo)  - Napisz w jaki sposób mamy się z Tobą kontaktować (podaj adres do korespondencji, numer telefonu lub adres mailowy)
  - Napisz jaki sposób zapewnienia dostępności będzie dla Ciebie najlepszy (jeżeli dotyczy).
  
 W jaki sposób złożyć wniosek lub żądanie?
 Wniosek lub żądanie możesz złożyć:
  - pocztą tradycyjną, na adres:  Urząd Miejski Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów
  - mailem na adres: dostepnosc@sulechow.pl
  - telefonicznie, dzwoniąc pod numer 683851100
  - ePUAPem
  
 Podstawa prawna
  - Artykuł 6, punkt 1 lub 3 oraz artykuł 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
 o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  - Artykuł 18 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych